Monday, August 4, 2008

Buku terbaru di pasaran

Buku pertama yang mendapat sentuhan adobe saya. Telah berada di pasaran semenjak bulan Mac yang lalu dan telah di cetak sebanyak tiga kali dan setiap cetakan menerima sentuhan design yang berbeza mengikut kehendak penulis.

Buku : Senjata Mu'min
Penulis : Ust Muhidir Bin Tamjis (Abang saya)
Harga : RM 17.00
Berminat untuk tempahan @ mahu jadi pengedar ? Sila hubungi saya 013-7261779


Buku kedua yang menerima sentuhan saya. Ini cetakan pertama. Sudah di cetak dua kali. gambar kulit untuk cetakan kedua telah hilang bersama lap top saya. Alhamdulillah yang di atas masih ada dalam pendrive saya.

Tajuk Buku : 21 rahsia mendapat keberkatan ilmu
Penulis : Uts Mohd Kamal Mohd Said (Mudir madrosah arabiah kluang)
Untuk tempahan @ mahu jadi pengedar? Hubungi saya 013-7261779

No comments: